loading...
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
بخشهای مهم سایت


e Animationm Animation0 Animationc Animation I Animatione Animationw Animation

https://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gifhttps://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gif

   

         
 
hamed بازدید : 573 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دو تا غضنفر داشتن تو یه ماشین بمب كار میذاشتن یكیشون به اون یكی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی كار كنیم؟ اون یكی میگه نگران نباش من یكی دیگه دارم

از غضنفر میپرسن چرا دیونه شدی میگه من یه زن گرفتم كه یه دختر 18 ساله داشت دختر زنم با بابام ازدواج كرد پس زنم مادر زن پدر شوهرش شد دختر زن من پسری زایید كه داداش من ونوه زنم بود پس نوه منم بود پس من پدر بزگ داداشم شدم زن من پسری زایید كه زن پدرم ننه پسرم و مادر بزرگ او شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهر زاده پسرم شدم

 

غضنفر زنگ میزنه خونه دوست دخترش، بابای طرف گوشی را بر می داره، هول میشه میگهساعت  شانزده و پنجاه و چهار دقیقه

 

به غضنفر میگن نرم افزار و سخت افزار را تعریف کن میگه: آن بخش از یک سیستم را که می‌توان با چکش خرد کرد، سخت‌افزار و آن قسمت را که فقط می‌توان به آن فحش داد، نرم‌افزار می‌گویند!

 

غضنفر دستش شكسته بوده، میره دكتر، دستشو گچ می گیرن. غضنفر از دكتر می پرسه: آقای دكتر! بعد از اینكه گچ دستمو باز كنم می تونم سنتور بزنم؟دكتر می گه: البته، حتماً. غضنفر می گه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم

 

غضنفر می ره امتحان رانندگی، افسر بهش می گه حركت كن. غضنفر می زنه دنده عقب افسر می پرسه چرا دنده عقب می ری؟ می گه می خوام خیز بگیرم

 

غضنفر میره اونطرف خاکریز دستشویی کنه تو همون حال  میبینه دوتا فرشته دارن می برنش بالا! میگه چی شده خواهر؟ میگن: رو مین دستشویی کردی برادر!

 

دو تا غضنفر داشتن تو یه ماشین بمب كار میذاشتن یكیشون به اون یكی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی كار كنیم؟ اون یكی میگه نگران نباش من یكی دیگه دارم

 

یه روز غضنفر میره تهران میبینه همه آستین کوتاه پوشیدن میگه:ای بابا پس اینا با چی دماغشونو پاک میکنن؟

 

 از غضنفر می پرسن نظرت درباره بند گردنیه موبایل چیه ؟ میگه خیلی خوبه . فقط موقع شارژ چند ساعتی آدمو علاف میکنه

 

غضنفر میره الکتریکی میگه : آقا گلاب به روتون لامپ دارید. یارو میگه: آره ولی چرا گلاب به رومون. غضنفر میگه: آخه واسه توالت میخوام

 

یه روز غضنفر با یه یارویی دعواش میشه، مردم میگن: بزن تو فکش، غضنفر نمیدونسته  فک کجاست، با لگد محکم میزنه تو باسن طرف، یارو باسنشو می‌گیره و داد میزنه: آی فکم

 

دختره میره پیش آخونده میگه حاج آقا من اگه دوست پسرم رو بوس كنم چی میشه؟ یارو میگه میری جهنم! دختره میگه اگه شما رو ببوسم چی؟ آحونده میگه : ای شیطون میخوای دربست بری بهشت؟

 

به غضنفر میگن آمریکا میخواد حمله کنه. میگه: دیدی چه خاکی تو سرمون شد حالا کی میخواد جلو آرنولد رو بگیره

 

غضنفر ماهی تکه میکرد یه دفعه ماهی تکون میخوره ماهی را میکنه تو سطل آب بهش میگه: خفه شو بمیر

 

به بار غضنفر میره نونوایی میبینه نونوایی شلوغه، به دروغ میگه مردم نونوایی سر خیابون خلوته،همه میرن،به خودش میگه نكنه خلوته بزار منم برم.

 

تو مراسم ختم صاحب مجلس میکروفون رو میگیره میگه : مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین . غضنفر داد میزنه : مرحوم غلط کرده ، ما به احترامش می پوشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کدهای اختصاصی

کدستان

www.fitness2.tk

لطفا سوال هایی که جوابشان بله یا خیر است بپرسید و از جواب ها ناراحت نشوید:

درباره ما
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 4,866
  • بازدید کلی : 48,111
  • دسترسی سریع به بانکها