loading...
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
بخشهای مهم سایت


e Animationm Animation0 Animationc Animation I Animatione Animationw Animation

https://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gifhttps://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gif

   

         
 
hamed بازدید : 217 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

التماس غضنفر به عابر بانک!..غلط کردم، پول نمیخوام فقط گواهى نامه ام رو پس بده!

آمریکا: ما به ایران گندم نمیدهیم

غضنفر: به جهنم، نون خالى میخوریم!

.

.

.

التماس غضنفر به عابر بانک!..غلط کردم، پول نمیخوام فقط گواهى نامه ام رو پس بده!


تابلو جدید راهنمایی رانندگی : جاده غضنفر دارد ، خطر پرتاب سنگ !


طبق تحقیقات غضنفر مهمترین عامل طلاق ازدواجه !


غضنفر صبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه زنگ میزنه هواشناسی تشکر میکنه


غضنفر رفت مسجد وقتی برگشت دید کفشاش نیست . گفت من کی رفتم؟؟ !


به غضنفر میگن چرا اینقدر زشتی ؟ میگه وقتی کوچیک بودم تو بیمارستان عوضم کردن !


نصیحت غضنفرانه : اگر حس کار کردن در شما پیش آمد صبر کنید تا این حس کاذب از بین برود .


به غضنفر گفتن بیا شرکت نفت ۱۵ روز کار ۱۵ روز استراحت ماهی ۳۰۰ هزار تومان ، غضنفر کمی فکر کرد گفت : نمیشه اون ۱۵ روز هم نیام ماهی ۱۵۰ تومان بدین بهم؟؟ !


نصیحت غضنفر به پسرش : هیچ وقت زن نگیر ! و به پسرت هم بگو زن نگیره … !!


غضنفر میخواست بره تونس نتونست!!


غضنفر کارت تلفن میخره ، فوری میده براش پرس کنن .


به غضنفر خبر میدن میگن بابا شدی

میگه به زنم چیزی نگین میخوام غافلگیرش کنم !


به غضنفر میگن : وبا اومده . میگه : چی چی آورده !!!


جدیدترین اس ام اس غضنفر به نامزدش ! جاروبرقیتم آشغال !!!


غضنفر : من می خوام خودکشی کنم! الان نشستم تو گلدون! یادت باشه بهم آب ندی!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کدهای اختصاصی

کدستان

www.fitness2.tk

لطفا سوال هایی که جوابشان بله یا خیر است بپرسید و از جواب ها ناراحت نشوید:

درباره ما
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 4,869
  • بازدید کلی : 48,114
  • دسترسی سریع به بانکها