loading...
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
بخشهای مهم سایت


e Animationm Animation0 Animationc Animation I Animatione Animationw Animation

https://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gifhttps://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gif

   

         
 
hamed بازدید : 263 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

 

غضنفر ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن

قبض آب غضنفر میاد

 

 

به بچه هاش می گه فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم

معلوم میشه کی هی می ره دستشویی!!

 

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

غضنفر ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن

 

مناجات غضنفر : خدایا گناهام رو ندیده بگیر همونطور که دعاهام رو نشنیده می گیری!!!

 

از غضنفر می پرسن ساعت چنده غضنفر که ساعت بلد نبوده میگه بدو بدو دیرت شده!

غضنفر میره یخ بخره پول کم میاره دستش رو می ذاره رو یخ می گه از این سرد تر نداری؟!

 

خبرنگار:برای محرم امسال چه برنامه هایی دارید؟_غضنفر:ما امسال 10تا علم اضافه کردیم /15تا پرچم/150تا زنجیر/12تا قمه و40تا زنجیرزن جدید در مجموع انشاءالله دیگه مادر یزید سرویس است!

يه غضنفر زنگ ميزنه پيتزا فروشي ميگه يه پيتزا مي خواستم. فروشنده ميگه . به نام .... ؟ غضنفر ميگه . آخ آخ . ببخشيد .به نام خدا , يه پيتزا ميخواستم

مسافري كه تازه به شهر غضنفر وارد شده بوده از آقا غضنفر مي پرسه ما اينجاغريبيم. كجا آمپول مي زنن؟ غضنفر باسنش رو نشون مي ده مي گه اينجا

یه روز یه غضنفر میره ساندویچی میگه آقا یه ساندویچ کالباس بده ولی برام خیارشور نزار.از قضا یارو ساندویچی هم  حیف نون  بوده میگه:ببخشید خیارشور ندارم میخوای گوجه نزارم؟

غضنفر ميره کنار دريا پری دريای ميبينه ،ميگه من عاشقتم ،با من ازدواج ميکنی،پری دريای ميگه من آدم نيستم،غضنفر ميگه تو فکر ميکنی من آدمم؟

غضنفر کولرش خراب میشه، به بچه‌هاش می گه: مگه نگفتم 4 نفری جلو کولر نشینید

غضنفر زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه

 

غضنفر تو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه:

به سلامتی دارین برمیگردین؟!

 

به غضنفر میگن با سرعت جمله بساز میگه ویژ

به غضنفر میگن: با «اختاپوس» جمله بساز. میگه: اوخ، تا پوستم نسوخته برم تو سایه!

به غضنفر میگن: با «ابریشم» جمله بساز ، میگه: هوا ابریشم خوبه!

به غضنفر میگن: با «آجر» جمله بساز، میگه با آجر که جمله نمیسازن،‌ دیوار میسازن!پسر عمه زا: در بستنی رو باید لیسید…!  )

 

به غضنفر میگن: با «رادار» جمله بساز میگه: از اینجا به خونه ما راداره




به غضنفر میگن: با «حیدر» جمله بساز، میگه: اومدم در خونتون هی در زدم، هی در زدم، هیچکی درو باز نکرد. بهش میگن: نه بابا، با «آقا حیدر» جمله بساز، میگه:‌ اومدم در خونتون، آقا! هی در زدم، هی در زدم، هیچکی در رو باز نکرد!


.:: جوک غضنفر فروردین ۹۲ ::.


به غضنفر میگن: با «دوچرخه» جمله بساز. میگه: بابا خسته شدم از بس که جمله ساختم!


.:: جوک جدید جمله سازی غضنفر فروردین ۹۲ ::.


به غضنفر میگن: با «حمید و فرید» جمله بساز. میگه: شما با همید؟ چند نفرید؟




به غضنفر میگن: با «خرچنگ» جمله بساز، میگه:‌ کره خر چنگ نزن!




به غضنفر میگن: با «زنبور و خر و گاو» جمله بساز،‌ میگه: زنبور خره، گاو منه!


.:: جوک غضنفر فروردین ۹۲ ::.


به غضنفر میگن: با «ریلکس» جمله بساز. میگه: رفتیم باغ‌وحش با گوریل عکس گرفتیم!


.:: جوک جدید جمله سازی غضنفر فروردین ۹۲ ::.


به غضنفر میگن با لوبیا عدس جمله بساز میگه کوچولو بیا ادس من ناراحتی؟




به غضنفر می‌گن با لوستر جمله بساز . می‌گه: سه تا دوست دارم یکی از یکی لوستر!




به غضنفر میگن با صداقت جمله بساز میگه : داشتم با تلفن حرف می زدم صدا قطع شد!




یک دفعه به یه غضنفر می گن با مخابرات جمله بساز غضنفر گفت مخا برات برقصُم




به غضنفر می گن: با توله سگ جمله بساز؟ می گه : طول سگ ضرب در عرض سگ، مساوی است با مساحت سگ!




به غضنفر میگن از اضافه، جمله بساز. میگه: ما دیروز کیک خوردیم.میگن پس اضافش چی شد؟ میگه: اضافه اش را گذاشتم یخچال !




به غضنفرمی گن با توکیو جمله بساز میگه من خدیجه رو دوست داریم توکیو!




به غضنفر میگن باریکلا یعنی چی؟


میگه یعنی خدا لاغر است




از غضنفر می پرسن نخست وزیر (نخست و زیر) به انگلیسی چی می شه؟


می گه :First And Under !!!




به غضنفر میگن با پول جمله بساز. میگه :خواهرم با پسر داییم ازدواج کرد.


میگن : کو پولش ؟


میگه : مهم اخلاقشه که خوبه خدا روزی رسونه !




به غضنفر میگن با (شمشیر)جمله بساز.


میگه: فداتشم شیرو خوردی؟!




به غضنفر میگن:با اسم خودت جمله بساز.


میگه:روح غضنفر شاد.




به غضنفر میگن با پلنگ جمله بساز


میگه : تو فوتبال خورده بودم زمین ، میلنگیدم راه میرفتم ، دوستم منو دیده میگه چیزی شده میلنگی ؟


میگم : پـَ نه پـَـ لنگ میزنم که یاد تیمور لنگ رو زنده نگه دارم




به غضنفر میگن با اب جمله بساز میگه لوله




به غضنفر میگن: با باقی جمله بساز میگه: ما دیشب کوبیده خوردیم


میگن باقیش کو؟


میگه: تو یخچاله




یه بار به غضنفر میگن با نخود جمله بساز


میگه بلد نیستم.


خب چیه مگه حتما باید بلد باشه!!!!!!!




به غضنفر میگن باصداقت جمله بساز میگه صدا قطع و وصل میشه




به غضنفر میگن با لوبیا عدس جمله بساز میگه کوچولو بیا ادس من ناراحتی؟




به غضنفر میگن با ماهیچه جمله بساز


میگه : خر پیش ما هیچه!!!




به غضنفر میگن با جوراب جمله بساز


میگه:کولر ما بدجوراب میده




به غضنفر میگن یه ضرب المثل بگو میگه:

 

 

نامزد غضنفر: اینقدر مى خوامت که دوست دارم تو بغلت بمیرم
غضنفر: تو رو بخدا برو بغل ننت بمیر واسه ما مشکل درست نکن!

 

 

غضنفرمیره سینما فیلم ترسناک میبینه..همه فرار میکنن جز غضنفر..ازش میبرسن تو جرا هنوز نشستی میگه دست به من نزنید من ریدم ...

 

غضنفر بعد از 2 سال چیدن یک پازل رو تموم میکنه. بهش میگن: چرا اینقدر طول دادی؟!!!میگه: نه، اتفاقا خوب تموم کردم، روش نوشته بود 3 تا 5 سال !!!

ﺑﻪ ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺗﻮ ﺳﻦ 70ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺍﺭﺙ
ﻣﯿﺮﺳﻪ ﺑﺎﻫﻤﻪ ﭘﻮﻝ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺳﺎﺧﺖ ﺑﻬﺶﮔﻔﺘﻦ
ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﯼ ﮔﻔﺖ ﺍﺭﺛﯽ ﮐﻪﺗﻮ ﺍﯾﻦ
ﺳﻦ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﯾﻨﯽ ﺗﻮﺵ

 

غضنفر از کلاس راهنمایی رانندگی میاد
بهش میگن بابات رو مار نیش زد و فوت کرد.
میگه : از پشت زدش ؟
میگن آره
میگه مار مقصره !

 

غضنفر تو مسابقه‌ی دو دوپینگ میکنه،‌ ازقضا آخر میشه ! رفقاش میپرسن: بابا چرا آخر شدی؟!! ‌میگه: آخه نمیخواستم بهم مشکوک شن !!!

 

ازغضنفر می‌پرسند پتروس کی بود؟ می‌گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ یوسفش را خورد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!

 

غضنفرتوی اتوبوس پر جمعیت پیله کرده بود به راننده و در گوش راننده هی حرف میزد.راننده مرتب بهش می گفت:برو بشین سر جات.آخرش مسافرها به راننده میگن:آقای راننده به حرفش گوش کن شاید کاری داره.راننده میگه:نه بابا اومده به من میگه:چپ کن یکم بخندیم.

 

به غضنفر کار میدن که کف اتوبان رو لاین بکشه...روز اول 6کیلو متر رنگ میزنه..روز دوم 3کیلو متر رو و روز سوم کمتر...صاحب کارش بهش میگه هوی چرا تو هر روز کمتر از دیروز کار میکنی...؟ میگه:من نمیتونم بهتر از این کار کنم...چون هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم.

 

غضنفر واسه عاشورا نمیدونست پشت ماشینش چی بنویسه نوشت : یزید ازت انتظار نداشتم

 

غضنفر داشت گریه میکرد ، باباش ازش میپرسه چته؟ میگه عاشق شدم . باباش میپرسه عاشق کی شدی؟ میگه هر کسی که شما صلاح بدونین
غضنفر واسه استخدام رفته بود
در فُرمشون نوشتن که
آیا استعداد خاصی دارید، که لازم باشد ما از آن مطلع باشیم؟
نوشت ...بله، استعداد ِ چاقی دارم.

 

به غضنفر می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟
میگه : کام هیر.
میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟
میگه: میرم اونجا میگم کام هیر. . . !!!!

 

 غضنفر ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻴﻨﺶ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮﺳﻮﺍﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ.

ﻣﺎﻣﻮﺭﺍ ﺟﻠﻮﺷﻮ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻥﻣﻲ ﮔﻦ: ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺷﻤﺎ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺷﻮ. ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺑﺎﺗﻌﺠﺐ

ﻣﻲ ﮔﻪ: ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺷﻤﺎﺳﺖ؟ ﻭﺿﻌﺶ ﺧﺮﺍﺑﻪﻫﺎ !!
غضنفر ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻼﻧﺘﺮﯼ ﻣﯿﮕﻪﺟﻨﺎﺏ
ﺳﺮﻭﺍﻥ ﻃﻮﻃﯽ ﻣﻦ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ… ﺍﻓﺴﺮﻩﻣﯿﮕﻪ
ﺧﻮﺏ
ﺣﺎﻻ ﻣﺎ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ ﺑﺮﺍﺕ؟ ﻏﻀﻨﻔﺮﻣﯿﮕﻪ
ﻫﯿﭽﯽ، ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﻫﺮ ﻓﺤﺸﯽﮐﻪ
ﺑﻪ ﺁﺧﻮﻧﺪﺍ ﻣﯿﺪﻩ ﻧﻈﺮ ﺷﺨﺼﯽ ﺧﻮﺩﺷﻪ
چرخه زندگی غضنفر… ﺩﺭ ﺑﭽﮕﯽ،
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺫﻟﯿﻞ… ﺟﻮﻭﻧﯽ، ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺫﻟﯿﻞ…
ﻣﯿﺎﻥ ﺳﺎﻟﯽ، ﺯﻥ ﺫﻟﯿﻞ.…ﭘﯿﺮﯼ، ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺫﻟﯿﻞ…
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ، ﺫﻟﯿﻞ ﻣﺮﺩﻩ
یه روز قضنفر به دوست دختر خارجیش میگه ilove yuo دوست دخترش میگه ilove you too قضنفر میگه ilove you 3 دوست دخترش میگه what? قضنفر میگه کیلووات . مگاوات. تف به قبر بابات با من یکه بدو نکن
یکی تو خیابون میزنه زیر گوش غضنفر.بهش میگه جدی بود یا شوخی؟طرف میگه خیلی هم جدی بود.غضنفر میگه خوب شد چون من اصلا با کسی شوخی ندارم

 

غضنفر با زنش میره پارک بلال بخورن،وقتی بلالی داشت اونا رو باد میزد، یه کدوم از اونارو برداشت و به زنش گفت: ببین قدرت خدار و همین بلال زمان پیامبر اذان می گفت!!



غضنفر و حیف نون رو بردن جهنم فرداش با لباس سیاه و کثیف بر گشتن، پرسیدن چرا این جور شدین؟ گفتن خداوکیلى کار دو نفر نبود ولى خاموشش کردیم !!



مناجات غضنفر : خدایا گناهانم را نادیده بگیر همانگونه که دعاهایم را نشنیده می گیری


 

غضنفر میره تو داروخانه و می پرسه شما ” اسید استیل سالیسیلیک ” دارید؟

فروشنده میگه: منظورتوت آسپرینه؟

جواب میده : آره خودشه ؛ اسمش همش یادم میره .



تابلوی مغازه غضنفر: مکانیکی برادران مرادی به غیر از یحیی!!!!!



حیف نون به غضنفر میگه : بیا پنیر و انگور بخوریم .

غضنفر میگه : من اسهال دارم .

حیف نون میگه : ای بابا ، اونو بعد میخوریم ! .


 

از غضنفر می پرسن مهمترین نکته فیلم ستایش چیه؟میگه راننده کامیون بشی اول بدبختیه!



به غضنفر میگن تو طرفدار کدوم تیم فوتبال هستی؟

میگه قربون جدش برم آسد میلان!!

 


غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین



غضنفر میره تو صف نون وایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمیرسه، بقیه برن.

غضنفر میگه: ببخشید میشه جمعتر وایسین نون به ما هم برسه


 

 

به غضنفرمیگن با آدم و دهاتی یه جمله بساز میگه: آدما ممکنه دهاتی باشن ولى دهاتی ها ممکن نیست آدم باشن!!!

 


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کدهای اختصاصی

کدستان

www.fitness2.tk

لطفا سوال هایی که جوابشان بله یا خیر است بپرسید و از جواب ها ناراحت نشوید:

درباره ما
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 4,895
  • بازدید کلی : 48,140
  • دسترسی سریع به بانکها