loading...
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
بخشهای مهم سایت


e Animationm Animation0 Animationc Animation I Animatione Animationw Animation

https://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gifhttps://rozup.ir/up/google-plus/lorel&hardy.gif

   

         
 
hamed بازدید : 190 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

غضنفر با وانت سبزی فروشی چراغ قرمز رو رد می کنه. پلیسه از تو بلندگوش گفت: وانت کجا می ری؟ غضنفر تو بلندگوش گفت: دارم می‌رم خونه

غضنفر با وانت سبزی فروشی چراغ قرمز رو رد می کنه. پلیسه از تو بلندگوش گفت: وانت کجا می ری؟ غضنفر تو بلندگوش گفت: دارم می‌رم خونه

 

غضنفر به باباش می گه: تیغ اصلاح داری؟ می گه: نه، برو بیرون بخر. نون هم بخر. یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزیه یه قرص معده هم بخر. میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم. گفتم: نه، احساس می کنم ته ریش بهم میاد

 

مناجات غضنفر: خدایا! تو که با 50 تومان، 70 نوع بلا رو رفع می کنی، چه قدر می گیری کلا بی خیال ما بشی؟ 

 

غضنفر می ره دکتر، می گه آقای دکتر! من فراموشی گرفته‌ام. دکتر می گه: چند وقته این بیماری رو دارین؟ غضنفر می گه: کدوم بیماری؟ 

 

غضنفر رو می فرستند دنبال نخود سیاه، پیداش می کنه!

 

از نظر غضنفر عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از 1 متر باشه، درش قفل نداشته باشه، و رو به بیرون باز بشه، همش باید نیم خیز و آماده، مثل خط شروع دوی سرعت حالت بگیری!

 

غضنفر می خواسته به بچه هاش یاد بده که مشروب بده، یه لگن مشروب می ذاره جلوی خر. خره نمی خوره. غضنفر به بچه هاش می گه: از این چی می فهمید؟ بچه هاش می گن: یعنی هر کی مشروب نخوره خره!

 

غضنفر از دوست دخترش می پرسه اسمت چیه؟ دختره می گه فانوس، اما شعله صدام می کنن! اسم تو چیه؟ غضنفر می گه: کتابعلی، اما بهم می گن نهج البلاغه

 

غضنفر باباش مریض می شه، زنگ می زنن اورژانس میاد، خانوادگی سوار آمبولانس می شن! دکتره می گه: مریض کیه؟ غضنفر می گه: پشت سر دارن با نیسان میارندش

 

به غضنفر می گن چرا باسنت این قدر بزرگه؟ می گه: خدا بیامرز مادرم، به جای این که پودر بچه بزنه بکینگ پودر می زد به من

 

از نصایح غضنفر: هرکس به والدین خود احترام بگذارد همانند کسی است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است

 

غضنفر دندونش درد می كرده، می ره دندون پزشكى. به دكتر می گه: همه رو بكش به غیر از اونى كه درد می كنه. دكتر می گه چرا؟ غضنفر می گه می خوام مثل سگ تنها بمونه

 

غضنفر می خواسته بره مکه، تو خونه قرآن نداشتن، از زیر کتاب علوم ردش می کنن

 

غضنفر می ره مرغ مینا می خره، بعد که می فهمه نره، "سینا" صداش می کنه!! 

 

پلیس: گواهینامه داری؟ غضنفر: بذار توی داشبورد رو نگاه کنم، شانست بزنه داشته باشم کارت راه بیافته!!!! 

 

غضنفر گزارشگر تلویزیون بوده و به یه نفر تو خیابان میگه: نظر شما در مورد این که سریال فلان، سریال خوب و آموزنده ای است و دست من و همکارانم در صدا و سیما درد نکنه چیه؟

 

دعای غضنفر: ای خدا . . .واسه همه، سوژه های خوشتیپ و خوشگل می فرستی ایمانشونو امتحان کنی
واسه من پشه می فرستی اعصابمو تست کنی؟

 

به غضنفر میگن جوونیات ورزش میکردی؟ میگه آره هالتر میزدم …میگن الان چی؟ میگه الان حال ندارم ، فقط تر میزنم !!!.

 

سخن جدید غضنفر: ای کاش بجای دهنم، جاده ی زندگیم آسفالت میشد 

 

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟
میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !

 

غضنفر رفیقش رو تو خیابون میبینه که یه کیسه رو دوشش بوده، میپرسه :چی تو کیست داری ؟

رفیقش میگه: مرغه، میبرم خونه !

غضنفر میگه: اگه بگم چند تا مرغ تو کیسه داری یکیشونو بهم میدی؟

 

رفیقش میگه: تو بگو، اصلا جفتشونو میدم بهت !
غضنفر میگه: خوب اممممممممم ، پنج تا ؟

 

غضنفر به باباش میگه: اگه یه روز من سکته مغزی کردم اعضای بدن منو اهدا می کنید،باباش با مهربونی میگه: پسر گلم تو مغزت کجا بود که بخواد سکته کنه، باید بشینیم با هم یه فکر دیگه بکنیم

 

خاطره غضنفر از دوران کودکی: یه بارم اومدم خودمو واسه مامانم لوس کنم بهش گفتم مامان اگه من بمیرم چیکار میکنی؟گفت مرگ بگیری مردشور برده الهی به تیر غیب گرفتار بشی سرت به سنگ لحد بخوره ... لال شی ایشالا آخه این چه حرفیه؟! داشتم عزرائیلو میدیدم خدا وکیلی!!!

 

مهم ترین نظریه غضنفر بعد از 21 دسامبر : من مطمئنم سلولهای مغزم به جای خاکستری قهوه ای هستن اینو از تصمیمهای مهم زندگیم میشه فهمید!!!

 

غضنفر به رفیقش میگه: تو شرایط فعلی با تنها ارزی که میشه از ایران خارج شد عرض معذرته!!!

 

غضنفر تو دلش خیلی وقت احساس امریکایی بودن داره چون هیچ غلطی نمیتونه بکنه!!!

 

غضنفر به رفیقش میگه: یه دوست دختر خوب دارم در حدِ تیم ملیرفیقش گفت : اگه منظورت تیم ملی الآنه،باید بگم که خاک تو سرت با این انتخابت!!!

 

غضنفر به رفیقش میگه:  من همون پنجم دبستان که تیزهوشان قبول شدم باید تو اوجم خداحافظی میکردم!!!

 

غضنفر میره تست مربیگری مهدکودک بده ، بهش میگن یه حرکت بچه گونه دربیار اونم میرینه تو شلوارش!!!!

 

غضنفر داشته توی مجله می خونده که ویسکی با یخ کلیه رو از کار می اندازه. وتکا با یخ کبد رو از کار می اندازه. عرق سگی با یخ قلب رو از کار می اندازه. به این نتیجه می رسه که یخ چقدر زیان آوره!!!!

 

عضنفر داشته با رفقاش توی مجله درباره مضرات سیگار و قلیان میخونده که چقدر خطر و زیان آوره. خیلی می ترسه به رفقاش میگه بیاین از این به بعد مجله نخونیم 

 

غضنفر شاکی بوده از اینکه عمو زنجیرباف دستش دردنکنه زنجیر منو بافت ولی مرض داشت پشت کوه انداخت. 

 

تظریه جدید غضنفر: دیگه داروخانه ها هم فهمیدن که من چقدر جر خوردم. چون بقیه پول رو چسب زخم میدن 

 

عکس العمل ملیت های مختلف هنگام مشاهده صحنه افتادن یک نفر به دره
آمریکایی: وااااااااااای خدای من وااااااای خدا ( ) اروپایی : وااااااااای مادر مقدس بدادش برس !!!! ..
.
غضنفر : اوووووووووووف دهنش سرویس شد !!!

 

غضنفر با سگش سوار تاکسی میشه.موقع حساب راننده میگه شما 100تومان،سگت 50تومان.
غضنفر میگه:آقای راننده،میشه 2تامونو سگ حساب كنی

 

علاقه مندی های غضنفر:
رنگ : سفید استخوونی !
كارتون : گربه سگ !
ورزش : دو امدادی كه در آن به جای چوب از استخوان استفاده شود!!!
فیلم : بعد ازظهر سگی سگی!! 

 

مراحل عصبانی شدن غضنفر :
مرحله یک: اون روی منو بالا نیار 
مرحله دو :میگم اون روی سگ منو بالا نیار
مرحله اخر :من یه سگم هاف هاف هاف 

 

به غضنفر میگن برو یه کیهان (روزنامه) بخر . ده دقیقه بعد با یه سگ برمیگرده!
میگن این چیه رفتی گرفتی؟ میگه کیهان نداشت همشهری گرفتم 

 

به غضنفر میگن دانشی که در مورد ثریا دارید چیه؟ میگه با ناموس مردم چه کار داری بی شرف

 

غضنفر یکی را میکشه قاضی میگه چرا کشتی؟ میگه مثل سگ عصبانی بودم اون پدر سگ هم اومد اون روی سگ منو بالا اورد منم مثل سگ کشتم اش ولی حالا مثل سگ پشمونم 

 

غضنفر میره تو خیابان می بینه مردم دارن شعار می دن. از بغلیش می پرسه مردم این شعارها رو از کجا میارن؟

بغلیش میگه: از روی دیوارها می خوانند.غضنفر هم میره بعد نیم ساعت میاد میره پشت میکروفون میگه: آقایان بگن 2350خانم ها هم بگن تخلیه چاه!!!!!!
به غضنفر میگن چرا میس کال های موبایلتو چک می کنی؟ میگه 5 درصد برای اینکه بدونم کی بوده و 95 درصد برای اینکه آیکون میس کال از بالای گوشی بره!! 
غضنفر تو کافی نت در فلشش رو گم کرده بود بعد آروم از مسئول کافی نت می پرسه: ببخشید اگه فلش در نداشته باشه ویروسی می شه؟

 

 

عضنفر میره کمیته امداد کمک بگیره می بینه کسی کمکش نمی کنه میگه واگذارتون کردم به کلید اسرار
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کدهای اختصاصی

کدستان

www.fitness2.tk

لطفا سوال هایی که جوابشان بله یا خیر است بپرسید و از جواب ها ناراحت نشوید:

درباره ما
اس ام اس عکس تبادل بنر رایگان تبلیغات ارزان کسب درآمد اینترنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 4,861
  • بازدید کلی : 48,106
  • دسترسی سریع به بانکها